27 Şubat 2008 Çarşamba

Re: [Daughters_of_Ataturk] Fwd: BULENT ERSOY HAKKINDA SORUSTURMA

bravo bulent ersoy a.. insan kiymetini bilmek  icin insan olmak lazim..KADIN ERKEK OLMAK FARK ETMEZ.
 
ordu once barisi korur.
 
keske national geography de "finalreport on Felusa"
ORDUYA AKIL VEREN SEFIR VE PRESIDENTLAR IN YANLISLIKLARI ...ILE OLANLAR...

ve "3 koseden espionaji isliyen
misirli ali" nin documaNTERLERINI SEYRETSELER..
 
OLAN  ORDUDAKI  USA VE TURK GENCLERINE OLUYOR..VE YERELDEKI BIII GUNAH VATANDAS A OLUYOR..
 
OTEKILER  DIN ADI ALTINDA PARA GUC VE MAFIA PARCALARI.. BUNLAR ELINE ALMIS SILAHI.....
OYUNA  GELIP TEPEDE BERABER KARAR VEREMEYENLER YTUZUNDEN .. KESIP BICIYOR  TEMIZ ORDUDA CARPISANLARI..

DOGRUYU SOYLEMIS.. MASA BASINDA  HARP OYNAMAK LA  TOPRAKTA BU ISI YAPMAK ARASINDA KI FARKI BILMIYENLER YUZUNDEN OLUYOR.. BU NETICESIZ HARPLER VE HARP  EKONOMILERI..

NNM


-----Original Message-----
From: sgurbuz@aol.com
To: Daughters_of_Ataturk@yahoogroups.com; taaf-members@yahoogroups.com
Sent: Tue, 26 Feb 2008 10:23 am
Subject: [Daughters_of_Ataturk] Fwd: BULENT ERSOY HAKKINDA SORUSTURMA

 




Delicious ideas to please the pickiest eaters. Watch the video on AOL Living.
Attached Message
From: SGurbuz@aol.com
To: tadf@yahoogroups.com
Subject: BULENT ERSOY HAKKINDA SORUSTURMA
Date: Tue, 26 Feb 2008 12:13:34 EST
Bu hanimin hala televizyon ekranlarinda olmasina sasiriyorum, televizyonlarda yozlasmanin bayragini tasiyor, her seyin bir siniri olmali.
Asagidaki konusmasini okurmusunuz, kendisni protesto etmeye davet ediyorum sizleri Star TV nin e-mail adresi
İŞTE, ERSOY HAKKINDA SORUŞTURMA BAŞLATILMASINA NEDEN OLAN KONUŞMALAR?
İşte, Ersoy hakkında soruşturma başlatılmasına neden olduğu iddia edilen dialoglar:
Ersoy: "Tamam vatan bölünmez, bilmem ne olmaz ama göz göre göre de bu çocukları bütün analar doğursun, toprağa versinler. Bu mu yani? Bir çocuğun ne demek olduğunu ben sizler gibi bilemem. Ben anne değilim, olamayacağım da. Ama insan olarak o anaların yüreğinin nasıl cayır cayır yandığını ben anlayamam ama anneler anlar. Başkalarının masabaşı savaşı için evladımı harcayamam. Bir oyun oynanıyor ve biz bunların oyuncağı oluyoruz.
Gündeş: İnşallah Allah bana bir oğul nasip eder de anlı şanlı askere yollarım.
Ersoy: Ondan sonra da ölüsünü eline alırsın.
Gündeş: Bu devlet için, bu topraklar için, bir kadın olarak ne gerekiyorsa yapabilirim. Benim oğlum da aslan gibi yapar. Eğer bunun için kaderde ölüm varsa, alnımıza yazılmış böyle bir şey varsa, onu da yaşayacağız. Bunun için şehitler ölmez, vatan da bölünmez zaten,
Ersoy: Şehitler ölmez vatan bölünmez' hep aynı klişe laflar. Hep bunu söylüyoruz zaten. Çocuklar gidiyor, kanlı gözyaşları, cenazeler... Klişeleşmeş laflar...
Bülent Ersoy'un bu sözlerine  Hurriyet.com.tr okuyucularından yüzlerce yorum geldi. Sanat dünyasının ünlü isimleri de Ersoy'a  tepki gösterdi.  
Demet Akalın: Benim şu anda 17 yaşında bir kardeşim var. Üniversiteye gitmeyi düşünmüyor. Hem kendi hem de ben bir an önce vatani görevi tamamlamasını istiyorum. Bu bir vatan görevidir.  Beni Bülent Ersoy'un söyledikleri ilgilendirmiyor.
Ayten Gökçer: Ben o insana cevap bile vermem. Çocuğu olmadan fal mı bakıyor...
Oya Başar : Bülent Ersoy'un söyledikleri içerik olarak doğru. Birilerinin masa başı oyunlarıyla evlatlarımızı kaybediyoruz. Kimse evladının saçının teline zarar gelsin istemez. Ama kimsenin ben çocuğumu göndermem demeye hakkı yok. Sen göndermezsen, ben göndermessem kim bu vatanı savunacak. 
 
 
 
 
 




Delicious ideas to please the pickiest eaters. Watch the video on AOL Living.
__._,_.___

Sema Karaoglu, Founder               Meltem Birkegren, Director
www.DofA.org
www.wearetheturks.org

Daughters of Atat�rk is proud to promote Turkish Heritage across the globe. Mustafa Kemal Atat�rk shaped the legacy we proudly inherited.
His integrity and dynamism and vision constantly inspires us. We are thankful to him for walking the untrodden path, achieving the unimaginable dream, living the eternal vision. We are the Turks, we are the future of Turkey.




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Hiç yorum yok: